Otevřít menu
Doprava dnes
-

Ostravský dopravní podnik otevřel nové zákaznické centrum. Jako jediné v republice je i samoobslužné

Dopravní podnik Ostrava (DPO) otevřel po dvou letech v ulici Poděbradova své zákaznické centrum. To se vrací jako nové moderní centrum, jehož snahou je co nejvíce vyjít vstříc cestujícím. Byly odstraněny bariéry mezi obsluhou a zákazníky či skla na přepážkách.

14:12 / 6. listopadu 2022
Ostravský dopravní podnik otevřel nové zákaznické centrum. Jako jediné v republice je i samoobslužnéi

Foto: Nové zákaznické centrum DPO. Zdroj: sdp-cr.cz

Po dokončení úprav budovy v ulici Poděbradova 494/2 se mohlo zákaznické centrum DPO vrátit na své původní místo. Novinkou tu pro zákazníky je i samoobslužné centrum, které DPO poprvé v rámci MHD v České republice nabízí. Cestujícím jsou na místě k dispozici specialistky, které zákazníkům pomáhají vyřídit jejich požadavky tak, aby to příště již zvládli sami ze svého domova nebo na jízdenkomatu.

Přáli bychom si, aby naše samoobslužná zóna fungovala také edukačně. Sjednotili jsme softwarové prostředí jízdenkomatů a samoobslužných kiosků v novém zákaznickém centru, aby se zákazníci mohli v prodejně s pomocí specialistek naučit přesně to, co pak sami zvládnou třeba v jízdenkomatu. Z našich dat vyplývá, že s většinou požadavků by zákazníci na prodejnu vůbec chodit nemuseli, jdou vyřídit on-line, ať už na webu www.dpo.cz/eshop nebo v mobilní aplikaci MojeDPO, kde jsme nedávno uvedli novinku ODISka v mobilu. Případně mohou svůj požadavek vyřídit přes jeden z třiceti jízdenkomatů DPO, které máme rozprostřené po celé Ostravě,“ uvedl Daniel Morys, předseda představenstva a generální ředitel DPO a doplnil: „Samozřejmě jsme mysleli i na ty, kterým tento typ prodeje nevyhovuje. Takoví zákazníci budou obslouženi „postaru“ na přepážkách, ovšem bez časového presu lidí čekajících ve frontě.“

Kupování jízdenek v samoobslužné zóně je pro cestující nejen rychlejší, ale také pohodlnější a levnější. „DPO je od roku 2020 „bezpapírový“, v trendu pokračuje, a například v rámci samoobslužné zóny se budou přijímat pouze platby kartou. Daňové doklady zákazníci naleznou v e‑shopu u své konkrétní karty. Zároveň platí, že zákazníci, kteří využijí samoobslužnou zónu, provedou své nákupy za e-shopové ceny, v případě nákupu ostravské zóny tak například ušetří 50 korun oproti nákupu na přepážce,“ dodal náměstek primátora Ostravy Jan Dohnal.

Zákaznické centrum ostravského dopravního je otevřeno od 7:00 do 18:00 hodin, a to každý všední den. Jeho součástí je i pracoviště pro vyřizování pohledávek za jízdu bez platného dokladu. Zároveň toto místo funguje i jako výdejní místo fanshopu DPO (e-shopu coool.cz).

O nový vzhled prodejny se postaralo designové studio POSTROP.

Publikoval: Karel Geba (zdroj: SDP ČR)

zpět na články

inzerce

nahoru