CzechTrade nabídne aliance! Ty mohou nabízet komplexní řešení
Nové služby se mají stát střelkou, která pomůže českým firmám v orientaci na složitějších trzích v cizině. Zamýšleny jsou jako doplněk k aktivitám, které má agentura v tuzemsku a v cizině.
Agentura pro podporu expertu CzechTrade přichystala pro své zákazníky pokračování služby Market Entry, již zavedla v prvním kvartále tohoto roku. „Pořád si myslím, že existuje skupina exportérů, která s námi ještě nemá zkušenosti. Jsou to často prvo-exportéři, kterým můžeme otevřít cestu na zahraniční trhy bez jakýchkoli rizik,” vysvětluje generální ředitel Radomil Doležal.
CzechTrade proto přichází s balíčkem tří odborných programů, jež by mohly od příštího roku českým vývozcům výrazně pomáhat. „Prvním jsou Exportní aliance, kam už zapadá Smart Cities. Výhodou má být, že tyto aliance mohou nabízet komplexní řešení, zlepšit vyjednávací pozici firem i snížit jejich náklady,” líčí Doležal.
Druhou službou budou Exportní inkubátory pro vyspělé exportéry, kteří chtějí zakládat firmy, budovat joint ventures nebo se účastnit složitějších veřejných zakázek. Poslední službou je Kompas, jde o kompletní asistenční servis pro vstupy na komplikované zahraniční trhy.
Agentura CzechTrade přicestovala na letošní MSV v Brně se specialisty z 35 zahraničních kanceláří, ti mají poskytnout zájemcům zhruba 500 hodin konzultací. Odehrávat se budou v pavilonu P.
Autor: Mgr. Petr Dejnožka (zdroj ČTK)