Otevřít menu
Doprava dnes
-

GLS představila novou vizuální identitu značky

Společnost GLS chce zdůrazňovat osobní přístup k zákazníkům a bezproblémové doručování balíků.

16:43 / 5. října 2021
GLS představila novou vizuální identitu značky

V pondělí 4. října přišel poskytovatel balíkových přepravních služeb GLS s novou vizuální identitou. Oživený vzhled staví na úspěchu firmy v prostředí rychle se měnícího balíkového trhu a podtrhuje ambice růstu. GLS cílí hlavně na osobní přístup k zákazníkovi a bezproblémový proces doručení balíku. Právě tato nová vizuální identita značky chce na tento avizovaný závazek poukazovat.

Nová vizuální identita včetně nového loga zaujme výraznou modrou barvou. Žlutá šipka, která byla dlouhodobě poznávacím znamením GLS, je nově propojena s písmenem G. Kompaktní design loga je završen žlutou tečkou, symbolizující odbornost GLS a poslání společnosti. Čistý vzhled loga jde ruku v ruce s jasným, zábavným a hravým stylem komunikace

Nová identita dokonale odráží, kdo jsme a kým budeme, hlásí ředitel

Nový vzhled značky přichází v období změn a velkého růstu. Cílem firmy je posílit pozici na všech trzích, kde působí, se zaměřením na růst v oblasti služeb B2C a ohajobou silné pozice v oblasti B2B. „Již více než 30 let našim zákazníkům poskytujeme služby s ohledem na jejich osobní potřeby a zároveň dbáme na to, aby proces doručení probíhal hladce a bezproblémově. Společně s našimi zaměstnanci a zákazníky se nám podařilo vybudovat pevné základy. Vzhledem k tomu, že se potřeby našich zákazníků a trh přepravních služeb velice rychle mění, je načase, abychom se změnili i my,” uvedl Martin Seidenberg, generální ředitel GLS Group. 

Vizualizace nového loga GLS se opravdu povedla a společnost jasně odráží její zákaznický přístup. „Nově upravená identita GLS odráží naši práci a ambice, a to mnohem přímočařejším a dalo by si říci i průkopničtějším způsobem. Je dynamická, odvážná, moderní, svěží a osobní. Dokonale odráží, kdo jsme a kým budeme,“ nepochybuje Seidenberg. Nová vizuální identita značky bude postupně uváděna na trh napříč Evropou a Severní Amerikou.
 

Autor: Bc. Filip Červinka (zdroj: TZ GLS)

GLS představila novou vizuální identitu značky .
zpět na články

inzerce

nahoru