Nová reklama Českých drah láká na jízdu ComfortJety
České dráhy spustily velkou marketingovou kampaň v hlavní roli s nejmodernějším vlakem na české železnici. Pod heslem „Milujeme vlaky. Zamilujte si je taky.“ zdůrazňují lásku k vlakům.
Vizuál reklamy
Moderní vlaky ComfortJet se staly součástí velké 360° marketingové kampaně Českých drah z dílny DDB Prague. Základ vizuální stránky reklamy vychází z okna ve vlaku. Reklama se dostala nejen do televize, ale běží i v online prostředí, a to s fotografiemi Pavla Hejného. K vidění je také na sociálních sítích či v rádiu, dále se propsala např. i na polepy autobusů či tramvají.
„Nový televizní spot je součástí naší marketingové komunikace, kde hlavní roli hrají moderní vlaky Českých drah a naši zaměstnanci a cestující. Nese se v duchu lásky k vlakům a logicky staví do popředí ComfortJet – to nejlepší, co je k vidění na českých kolejích. Tento vlak reprezentuje naši značku nejen v Česku, ale i po celé Evropě. I nadále se chceme soustředit na propagaci značky a zdůrazňovat pohodlí a kvalitu, které našim cestujícím nabízíme,“ informoval Jakub Otava, ředitel Odboru komunikace Českých drah.
Z nové reklamy je patrné, že České dráhy se novou reklamou snaží posunout blíže k zahraničním brandům.
Cíl reklamy
Kampaň národního dopravce cílí především na lidi, kteří jízdu vlakem jako způsob přepravy moc často nevyužívají.
„Jakmile se ‚necestující‘ vlakem jednou sveze, určitě si najde něco, co si na jízdě zamiluje, ať už to je výhled z okna, pohodlí, nebo třeba klid. ČD jako značka prošly v posledních letech velkou proměnou. Je to moderní společnost, což jsme chtěli do nové komunikace samozřejmě promítnout,“ popsala Klára Palmer, kreativní ředitelka agentury DDB Prague.
Televizní spot
Reklama pro televizi vznikla pod taktovkou Luboše Rezlera, jenž uvedl: „Vlak je pro mě skvělý reset. Můžu pracovat, odpočívat nebo prostě jen koukat na krajinu a nechat plynout myšlenky. Přesně tenhle pocit jsme chtěli dostat i do spotu pro ComfortJet. Žádná zbytečná slova, jen dynamická vizuální jízda, která ukazuje, jak si každý může tuhle moderní mašinu užít po svém.“
V televizním spotu se České dráhy rozhodli opustit využití brand ambasadora, kterým byl v minulosti např. Ivan Trojan. Nyní jsou v hlavní roli samotní cestující. Reklamu doprovází píseň složená Oliverem Fillnerem s názvem „Jedu jedu vlakem“.
Vlaky ComfortJet
Jedná se o nejmodernější vlakové soupravy společnosti České dráhy, jež poskytují maximální pohodlí. Cestující mohou využívat polohovatelná sedadla, Wi-Fi síť či dětské kino. Na českých kolejích je maximální rychlost těchto vlaků 230 km/h.
Publikovala: Lucie Sogelová (zdroj: České dráhy)
